About Me

My Photo
NF Kids Closset
Isteri dan juga ibu kepada 3 orang anak...Ingin menjadi peniaga yang berjaya di masa depan..
View my complete profile

Followers

Powered by Blogger.
Monday 18 July 2011
Syukur alhamdullilah ke hadrat illahi segala urusan dipermudahkannya...satu persatu perancangan saya berjalan dengan lancar...thanks a lot to my dearest husband MOHAMAD FAZLI ZAMANHURI kerana banyak memberi saya sokongan dan dorongan untuk menceburi bidang perniagaan online...Tanpa awak tidak mungkin saya boleh sampai ke tahap ini....Anak-anak saya Marsya,Faris,Qisya adalah sumber inspirasi saya....U r my heart n soul...


Satu permulaan yang hebat pada awalnya...terdapat juga beberapa masalah untuk meneruskan perniagaan ini dan alhamdullilah berkat doa kepadaNYA segalanya dapat diatasi...Selain usaha ,doa dan tawakal kepadaNYA jangan dilupakan....Bagi saya bisnes memerlukan kekuatan dan kecekalan...adakala untung dan adakala rugi..apa yang penting kite usaha.rezeki ader dimana-mana dengan izinNYA..Insyaallah...

Segala perkerjaan yang dibuat dengan hati yang ikhlas dan jujur insyaallah akan mendapat ganjaran yang setimpal....Insyaallah

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Hi There!


ShoutMix chat widget

WELCOME


widget